منو

در مورد تویوتا کمری 2024 بیشتر بدانید


در مورد تویوتا کمری 2024 بیشتر بدانید

کمری 2024، اکنون در هشتمین نسل طراحی خود، انتخابی از مدل های 4 یا 6 سیلندر را در پنج درجه برای تنوع ارائه می دهد که تقریباً با هر بودجه و سلیقه ای مطابقت دارد. حتی یک Nightshade Edition شیک برای درجه SE یا کلاس TRD با عملکرد V6 وجود دارد.
با چنین طیف گسترده ای از انتخاب های مدل، طراحی جذاب، الهام گرفته از کوپه و کیفیت تویوتا، جای تعجب نیست که کمری برای 21 سال متوالی رتبه اول فروش سدان سایز متوسط را داشته باشد.

تویوتا کمری آنقدر کار خود را به خوبی انجام داده است که صرفا یک سدان نیست، بلکه یک موسسه است. بله، این خودرو در بازاری که به خودروهای شاسی بلند و پیکاپ ها گرایش دارد، جایگاه فروش خود را از دست داده است، اما برای بیش از 20 سال در ایالات متحده، کمری پرفروش ترین سدان بوده است.

کمری پیشرانههای شش سیلندر را در فهرست خود نگه داشته است در حالی که نزدیکترین رقیب آن، هوندا آکورد و هیوندای سوناتاT تنها به مدل چهار سیلندر خطی رسیدهاند. این بدان معناست که تویوتا با یک موتور V-6 301 اسب بخاری در یک سر خط و یک تریم چهار سیلندر هیبریدی که مصرف سوخت استثنایی را ارائه می کند، جذب می کند. علاوه بر این، نسل کنونی خودروی پنج نفره جادار، خطوط شیک را به اعتبار این مدل به خوبی به دست آورده است، به خصوص زمانی که به چرخهای برنزی خنک پکیج Nightshade مجهز شده باشد. و در حالی که مدل TRD اسپورتترین کمری تا کنون است، هیچ یک از تغییرات ایجاد شده در زیر پرچم توسعه مسابقات تویوتا، هویت اصلی آن را تغییر نداده است. به عبارت دیگر، هنوز یک کمری است.

امکانات مدل 2024 چیست؟


تنها تغییر سال 2024 این است که تویوتا رابط الکسای آمازون را از سیستم اطلاعات سرگرمی خود حذف کرده است. در غیر این صورت، کمری از سال 2023 بدون تغییر باقی مانده است.

قیمت این مدل چقدر است؟

قیمت تویوتا کمری 2024 از 27515 دلار شروع می شود و تا 35390 دلار می رسد. سطح تریم پایه LE نامیده می شود، اما مدل های رده بالا مانند XLE و XSE ویژگی های بیشتری را ارائه می دهند. ما XLE Hybrid را انتخاب میکنیم، زیرا فکر میکنیم این تریم بهترین چیزی است که کمری در آن بهترین است: یک سدان خانواده محور با رانندگی آسان با کابینی بسیار خوش سلیقه. هیبریدی چهار سیلندر 208 اسب بخاری هیجانانگیز نیست، اما XLE هیبریدی امتیازهای خوبی برای سواری و مصرف سوخت کسب میکند. فضای داخلی چرم استاندارد زیبا، جادار و مجهز است. هیبرید با حرکت ملایم، مصرف سوخت عالی را ارائه می دهد.

موتور، گیربکس و عملکرد


موتور چهار سیلندر استاندارد با یک گیربکس 8 سرعته اتوماتیک ابریشمی جفت می شود، اما مقدار شتاب آن ناامید کننده است. در تریمهای هیبریدی، یک نسخه حتی کمتر قدرتمند از آن موتور با یک باتری و دو موتور الکتریکی جفت میشود، که سدان به دست آمده هیجانانگیزتر از پیشرانه پایه نیست.

ما همچنین خوشحالیم که بگوییم که دیگر از رانندگی با کمری متنفر نیستیم، اما عمدتاً به دلیل V-6 مخملی 301 اسب بخاری موجود در انواع XLE، XSE و TRD. فرمان برای هدف زندگی خودرو به درستی وزن میشود - در هنگام پیچیدن به اندازه کافی قابل توجه و هنگام مانور در پارکینگ به اندازه کافی سبک است. دینامیک برای سواری کنترل شده و هندلینگ به طرز شگفت انگیزی پاسخگو تنظیم شده است. پدال ترمز کمری را حتی در مدل هیبریدی که در آن باید اصطکاک و ترمز احیاکننده (جایی که انرژی حاصل از ترمز برای شارژ مجدد بسته باتری هیبریدی استفاده می شود) با هم ترکیب شود، پاسخگو بوده و خیلی نرم نیست.