منو

بررسی و مشخصات فنی تویوتا Avalon 2019


بررسی و مشخصات فنی تویوتا Avalon 2019

تویوتا Avalon 2019 جدید به گونه ای طراحی شده است که فاصله بین کمری و جد Lexus خود یعنی ES 350 را از بین می برد. در آخرین مدل نسل پنجم این محصول، پیشرفت های پیش بینی شده ای نسبت به نسل قبلی آن با ویژگی های بیشتر، عملکرد قوی تر، بهبود و موتورهای با کارآیی بیشتر مشاهده می کنیم.

تلاش شده است تا Avalon بیشتر نسبت به گذشته به سمت اسپورت شدن پیش رود و ظاهر بیرونی واضح تر است تویوتا این محصول خود را با آخرین سیستم سرگرمی خود که شامل ادغام گوشی هوشمند Apple CarPlay است، مجهز کرده است. البته، اتاق داخلی و راحتی هنوز برای محصولات Avalon یک مورد برجسته هستند که قطعا در آخرین مدل نیز این موارد رعایت شده اند.

فروش سدان های بزرگ برای مدت کوتاهی کاهش یافته است در حالی که خریداران خودروهای بیشتر به سمت SUV ها تمایل پیدا کرده اند، اما اگر شما یکی از طرفداران سدان هستید، بدون شک 2019 Avalon جدید را به عنوان یکی از بهترین ها در این کلاس خواهید یافت.

برای جزئیات بیشتر در مورد تویوتا Avalon 2019 با ما همراه باشید:

تنظیمات 2019 Toyota Avalon

تویوتا Avalon 2019 به عنوان یک سدان متوسط ​​با EPA طبقه بندی شده است، اما شما احتمالا آن را در برابر سدان های کامل قیاس خواهید کرد. این مدل در حالت هایXLE، Limited، XSE و Touring Trims در دسترس است. همه آنها دارای موتور 3.5 لیتری شش سیلندر (301 اسب بخار، 267 پوند گشتاور گشتاور) است که قدرت را به چرخ های جلو از طریق یک گیربکس اتوماتیک هشت سرعته ارسال می کند. یک مدل ترکیبی نیز موجود است .

ترمز XLE با رشد 17 دنده ای آلیاژی، چراغ های جلو اتوماتیک LED، آینه های گرم، ورودی بدون کلید و احتراق، سیستم کنترل اتوماتیک اتوماتیک دوگانه منطقه، صندلی های جلو صندلی های قدرت با گرمایشی، صندلی های شبیه سازی شده، تاشو 60/40 تقسیم صندلی های عقب و یک آینه دید عقب اتوماتیک.

ویژگی های فناوری شامل بلوتوث، نقطه اتصال Wi-Fi، ارتباطات اضطراری ایمنی تویوتا، یک صفحه نمایش 9 اینچی لمسی، دوربین دید عقب، سیستم اطلاعاتی Entune تویوتا با ناوبری مبتنی بر گوشی های هوشمند، Apple CarPlay، چهار پورت USB و یک صوتی هشت بلندگو سیستم با ماهواره و رادیو HD.

همچنین شامل مجموعه ای از ویژگی های امنیتی ایمنی تویوتا است که شامل هشدار برخورد با جلو با ترمز اتوماتیک، کمک نگهداری خطوط، پرتوهای اتوماتیک و کنترل کروز انطباقی، و نظارت از نقطه نظر کراوات با هشدار متقاطع عقب است.

تسمه به محدوده محدود اضافه می کند چرخ های 18 اینچ، روشنایی بیرونی ارتقا یافته، سقف کابین، صفحه نمایش سر، چرم و اثاثه یا لوازم داخلی، صندلی های جلو تهویه، تنظیمات حافظه راننده صندلی، صندلی های عقب گرم، فرمان گرم، ، پوشش پدال آلومینیومی، روشنایی داخلی محیط، پد شارژ بی سیم، سیستم ناوبری داخلی و سیستم صوتی JBL Premium 14 کاناله.

ترمز XSE ورزشی بر روی ویژگی های XLE با چرخ های 19 اینچی، تزیین بیرونی پیانو سیاه و سفید، یک سقف کور، اسپویلر عقب، موتورهای افزایش مصرف موتور، تغییر مکان های دست و پا زدن، ترمز داخلی آلومینیومی و درجهای صندلی میکروسدی ساخته شده است.

ترمز ترکیبی Range Touring با تمامی ارتقاء های محدود و XSE و همچنین یک تعلیق تطبیقی، یک حالت اضافی Sport-plus، یک اگزوز اسپرت، موتورهای پیشرفته موتور و لغو فعال سر و صدا است.

بعضی از ویژگی های ترمینال های فوق در گزینه های دیگر نیز در دسترس هستند. یک بسته پیشرفته ایمنی با یک سیستم پارکینگ دوربین عقب و سنسور پارک عقب با ترمز اتوماتیک در محدود و تورینگ اختیاری است.

هر وسیله نقلیه به طور معمول در چندین نسخه ارایه می شود که اساسا مشابه هستند. رتبه بندی در این بررسی بر اساس اولین رانندگی ما 2019 Toyota Avalon (3.5L V6 | 8-speed automatic | FWD) است.

رانندگی

ما انتظار داریم که Avalon قدرت بیشتری نسبت به خریدار هدف داشته باشد و با سرعت حرکت کند و از انتظارات نیز فراتر رود، به خصوص با تعلیق تطبیقی ​​ترمینال تورینگ. بر خلاف رقبای خود، درایو تمام چرخ در دسترس نیست.

راحتی

هر دو تعلیق و صندلی با راحتی در ذهن طراحی شده اند. ریت ها و رکاب ها به خوبی روی هم رفته اند و کابین در بزرگراه به آرامی حرکت می کند صندلی های جلو راحت هستند، با کمربند کمی برای ورود آسان و خروج آسان.

فضای داخلی

کابین خلبان جذاب است و دارای مواد با کیفیت بالا است، هرچند این مرکز کورکورانه کمی کمرنگ می شود. با این حال، سقف کابین که در همه موارد استاندارد است، اما Avalon پایه را به سقف تقسیم می کند.