منو

آشنایی و نقد و بررسی Mercedes Benz GLC 2020

با محصول جدید بنز بیشتر آشنا شوید،


آشنایی و نقد و بررسی Mercedes Benz GLC 2020

مرسدس بنز در نمایشگاه ژنو با یک مدل جدید از GLC حضور داشت که توجه همگان را به خود جلب کرد. با هم به بررسی این مدل جذاب می پردازیم:

مرسدس بنز GLC 2020 به صورت اولیه در نمایشگاه ژنو رونمایی شد.

در داخل کابین، سیستم سرگرمی MBUX ظاهر مدرن تری ایجاد کرده است.

مرسدس بنز GLC کلاس به روز شده خریداران را با یک کراس آور با ظاهری جدید و تکنولوژی متفاوت و به روز شده روبه رو می سازد. مدل به روز شده اولین بار در نمایشگاه اتومبیل ژنو به همگان عرضه شد و در میانه سال جاری میلادی در اروپا عرضه خواهد شد. آمریکایی ها باید تا آخر سال 2019 منتظر بمانند.

از نمای بیرونی ، GLC آپدیت شده نمایی کاملا آشنا دارد. پنجره های مشبک ، نمای جدیدی به این اتومبیل افزوده هست. ظاهر پایین دارای سه قسمت است : بخش های کوچک مستطیلی در پایین، و کناره ها بیشتر به شکل مستطیل است. چراغهای LED استاندارد هستند، و لامپ ها دارای یک شکل کوچکتر و زاویه ای هستند.

در نمای عقب ماشین ، چراغهای عقب دارای لچراغ های مستطیل شکل هستند. اگزوزها به جای ظاهری پیچیده دارای منحنی های ظریف می باشند.

GLC جدید مرسدس بنز جدیدترین محصول به همراه سیستم MBUX است که شامل یک مجموعه ابزار دیجیتال و صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی در یک پنل بسیار گسترده است که بخش زیادی از داشبورد را پوشش می دهد.

شما می توانید تم مورد علاقه خود مثل بلوط خاکستری یا رنگ گردویی را به کابین اضافه کنید. فرمان اتومبیل نیز با امکانات جدید برای کنترل موارد مورد نیاز به روز رسانی شده است.

در ایالات متحده، خریداران می توانند بین rear-wheel-drive GLC 300 و all-wheel-drive GLC 300 4Matic یکی را انتخاب کنند. هر دو آنها دارای چهار سیلندر 2.0 لیتری توربوشارژ با قدرت 255 اسب بخار (190 کیلووات) هستند. یک گیربکس اتوماتیک 9 سرعته تنها گزینه ی برای آنها است.

در اروپا دو گزینه با سوخت بنزینی وجود دارد و هر دو از تکنولوژی های ترکیبی کم 48-ولتی هیبرید استفاده می کنند که در نسخه آمریکایی قرار نمی گیرد. پایه GLC 200 4Matic 194 اسب بخار (145 کیلو وات) و GLC 300 4Matic دارای 255 اسب بخار (190 کیلو وات) است. علاوه بر این، سه گزینه دیزلی وجود دارد: GLC 200d 4Matic با 161 اسب بخار (120 کیلو وات)، GLC 220d 4Matic با 192 اسب بخار (143 کیلو وات) و GLC 300d 4Matic با 241 اسب بخار (180 کیلو وات).

مرسدس همچنین گستره وسیعی از آپشن های GLC را در اختیار قرار می دهد. خریداران می توانند از آینه های سازگار با کنترل پویایی برای رانندگی نرم و راحت استفاده کنند. علاوه بر این، بسته مهندسی جاده ای Off-Road و Off-Road + رانندگی را می توانید اضافه کنید. بسته کمک های رانندگی کروز کنترل تطبیقی راننده را قادر می سازد تا به یک توقف کامل ، کمک فرماندهی فعال، تغییر مسیر خطی و سازگاری سرعت مبتنی بر مسیر دست پیدا کند.

مرسدس بنز هنوز قیمتی را برای این GLC اعلام نکرده است اما در آینده اخبار جدیدی در این رابطه از ما خواهید شنید.