منو

3 دلیلی که هنوز پیکاپ ها آنتن دارند


3 دلیلی که هنوز پیکاپ ها آنتن دارند

آیا تا به حال به یک وانت بار یا همان پیکاپ نگاه کرده اید؟ متوجه شده اید که آنها هنوز یک آنتن استاندارد دارند و از خود پرسیده اید که چرا آنتن ها هنوز در پیکاپ (وانت بار) ها وجود دارند؟ شما حتی در کراس آورها هم دیگر این موضوع را نمی بینید، اما پیکاپ ها هنوز هم دارای آنتن هستند.

پیکاپ ها به چند دلیل به جای آنتن استاندارد شیشه ای آنتن دارند. دلایل آن طراحی ، قدرت سیگنال و سهولت تعمیر است!

1. دلایل ظاهری


اکثر وسایل نقلیه ای که فکر می کنید فاقد آنتن هستند، خودرو هستند. با این حال، وانت بارها آنتن دارند!

استایل نقش مهمی در این امر ایفا میکند، زیرا کامیونها معمولاً عضلانیتر، کاربردیتر و مفیدتر هستند. خودروها و SUV ها شیک تر، مدرن تر و از نظر طراحی آگاه تر هستند.

به دلیل این تفاوت، استفاده از نشانههای طراحی قدیمیتر مانند آنتنها، روکشهای پلاستیکی و نمایشگرهای کوچکتر (تا همین اواخر) بسیار قابل قبولتر شده است.

2. وانت در مناطق روستایی استفاده می شود.


از نظر تاریخی، پیکاپ ها به عنوان کامیون کار استفاده می شده اند و کامیون های کار معمولاً در مناطق روستایی استفاده می شوند.

در این میان، خودروها در شهرها بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند.به دلیل این تفاوت در مناطق، کامیونها به آنتنهای شدیدتری نیاز دارند که امکان استفاده از سیگنالهای رادیویی ضعیفتر را برای کامیونها فراهم میکند.

هر چه آنتن بزرگتر باشد، سیگنال بیشتری می تواند وارد کند! از این رو، آنتن بزرگتر در کامیون ها.

3. در صورت آسیب دیدگی، تعمیر آن ساده تر است.


جایگزینی نسخههای جایگزین آنتنهای خارج از آنتن استاندارد شما که در این مقاله در مورد آن صحبت میکنیم، بسیار دشوارتر از نسخههای قدیمیتر هستند.

آنتن های بلند معمولی به راحتی قابل تعویض هستند، فقط آنتن هایی که در پایین به یک توپ متصل می شوند. این چیزی است که هر کسی اگر بخواهد می تواند جایگزین شود.

در همین حال، در اکثر خودروها، آنتن ها یا به شیشه جلو یا زیر برخی از بدنه های پلاستیکی متصل می شوند، که بسیار فراتر از آن چیزی است که اکثر مردم مایل به تعمیر هستند.

وقتی یک کامیون کار دارید، می خواهید بتوانید کارها را ارزان و کم هزینه تعمیر کنید. خوشبختانه، سبک قدیمی آنتن هنوز هم این توانایی را دارد.

نتیجه گیری:


الان شما به عنوان یک مالک وانت بار یا یک علاقه مند به این نوع خودرو ها خیلی بهتر از قبل می دانید دلایل اصلی چیست.امن فکر می کنم اصلی ترین دلیل استایل است. وانت بارها بسیار متفاوت از اتومبیل ها هستند و ظاهر آن ها نیازی به ظاهری براق ندارد.