منو

خودروهای نوشماره امسال با ۳۹ درصد کاهش در شماره گذاری روبرو شد


خودروهای نوشماره امسال  با ۳۹ درصد کاهش در شماره گذاری روبرو شد

شماره‌گذاری خودروهای نوشماره در سال ۱۳۹۷ نسبت به سال گذشته ۳۹ درصد کاهش یافته است؛ نقل‌و‌انتقال خودرو نیز ۱۵ درصد افزایش پیدا کرد.

شمارهگذاری خودروهای نوشماره در سال ۱۳۹۷ نسبت به سال گذشته ۳۹ درصد کاهش یافته است؛ نقلوانتقال خودرو نیز ۱۵ درصد افزایش پیدا کرد.

سرهنگ علی محمدی، رئیس مرکز شمارهگذاری و تعویض پلاک پلیس راهور ناجا، از افزایش ۱۵ درصدی نقل و انتقال خودروها و کاهش ۳۹ درصدی شماره گذاری خودروهای نوشماره در سال جاری خبر داد. سرهنگ علی محمدی افزود:

در سال جاری حدود سه میلیون و ۴۷۷ هزار دستگاه خودرو در مراکز شمارهگذاری و تعویض پلاک پلیس راهور ناجا نقل و انتقال شدند که این رقم در مقایسه با سال گذشته ۱۵ درصد افزایش نشان میدهد. در بخش خودروهای وارداتی نوشماره نیز حدود ۱۸ هزار دستگاه خودرو شمارهگذاری شد که این رقم نسبت به سال گذشته ۷۳ درصد کاهش نشان میدهد.

رئیس مرکز شمارهگذاری و تعویض پلاک پلیس راهور ناجا گفت:

همچنین در بخش خودروهای داخلی نوشماره هم حدود ٨۵۶ هزار دستگاه خودرو شمارهگذاری شد که این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۳۷ درصد کاهش یافته است. از ۲۰ تا ۲۸ اسفند ماه ساعت پذیرش و ورود خودروها به مراکز شمارهگذاری و تعویض پلاک پلیس راهور ناجا تا ساعت ۱۹ خواهد بود. قطعاً این مراکز تا آخرین خودرو پذیرش شده و تا هر ساعتی که لازم باشد فعال هستند.

رئیس مرکز شمارهگذاری و تعویض پلاک پلیس راهور ناجا در خصوص ساعت فعالیت مراکز شمارهگذاری و تعویض پلاک در نوروز گفت:

تمام مراکز شمارهگذاری و تعویض پلاک پلیس راهور ناجا در ایام نوروز به جز تعطیلات رسمی، در روزهای شنبه تا چهارشنبه بین ساعات ۷ تا ۱۴ و پنجشنبه بین ساعت ۷ تا ۱۲ به شهروندان خدمات ارائه میکنند.

منبع : زومیت

اشتراک: