منو

آیا رونالدو «خودروی سیاه» را خریده است

بوگاتی لاویتور از آن رونالدو شد


آیا رونالدو «خودروی سیاه» را خریده است

کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی تیم فوتبال یونتووس ایتالیا که علاقه وافرش به خودروهای لوکس زبانزد همگان است، با پرداخت مبلغ هنگفت 11 میلیون دلار، تنها نسخه موجود از خودروی بوگاتی لاویتور را از نمایشگاه بین المللی ژنو خرید.

به گزارش یاهو سپورت رونالدو با خرید بوگاتی لاویتور نوار، صاحب سریع ترین خودروی جهان شد. او به جمع آوری خودروهای لوکس و گرانقیمت علاقه وافری دارد و در گاراژ خانه مجلل کلکسیونی از خودروهای لوکس نگهداری می شود.

از بوگاتی لاویتور تنها یک نسخه ساخته شده و شرکت سازنده متعهد شده که نسخه دیگری نسازد. سرعت این خودرو به 420 کیلومتر در ساعت می رسد. گفته می شود رونالدو این خودروی گرانقیمت را در سال 2021 تحویل خواهد گرفت، زیرا که شرکت سازنده می خواهد آن را به جدیدترین فناوری های روز دنیا مجهز کند.

آیا رونالدو «خودروی سیاه» را خریده است؟

«لاویتور نوار» که معنای خودروی سیاه می دهد، بدنه ای به رنگ مشکی براق دارد و روی یک شاسی بوگاتی ویرون ساخته شده و از موتوری از نوع W16 برخوردار است. چهار محرک توربینی این خودرو توانی معادل 1500 اسب بخار تولید می کنند.

اگر چه کریستیانو رونالدو این خودرو را خریده است اما تا کنون معلوم نشده که آیا او صاحب این خودرو خواهد بود یا آن را به کس دیگری از جمله همسر یا فرزندانش بدهد. بوگاتی لاویتور نوار به قیمت 11 میلیون دلار به فروش رفت و اینگونه رکورد گران ترین خودروی جهان را که پیش از این در اختیار رولزرویز سابتایتل بود، از آن خود کرد.

آیا رونالدو «خودروی سیاه» را خریده است؟

مطالب مشابه