۶۵۸ - زمان حدودی مطالعه : ۱ دقیقه
علل گرم بودن موتور

۱-شل بودن تسمه
۲-پروانه(شکستن ،برعکس بستن)
۳-خرابی ترموستات(گیرکردن)
۴-نا میزان بودن دلکو(نامیزانی پلاتین و خرابی شمع و تک کارکردن از جرقه)
۵-کم بودن آب
۶-رسوب بستن رادیاتور
۷-نامیزان بودن کاربراتور یاجدیدا انژکتورها
۸-گرفتگی اگزوز(مخزن کاتالیست وسوراخ بودن انبار اگزوز)
۹-معیوب بودن واتر پمپ
۱۰-سوختن واشر سر سیلندر
۱۱-ترساندن سوپاپ(سوختن سوپاپ)
۱۲-درب رادیاتور معیوب است.
۱۳-کثیف بودن بیش از حد موتور
۱۴-صفحه کلاچ (بکس باد کردن صفحه کلاچ)
۱۵-معیوب بودن ترمز ها
۱۶-نامیزان بودن فیلرسوپاپ ها (کیپ بودن و شل بودن سوپاپ ها)
۱۷- کم بودن باد لاستیک ویا اسپورت کردن لاستیک ها
۱۸-فشار زیاد به موتور
۱۹-تازه تعمیر بودن موتور(تا آببندی گرم میکند)
۲۰-هوا داشتن سیستم خنک کاری
۲۱-زیاد بودن بار و ارتفاع بار
۲۲-کم و زیاد بودن روغن موتور
۲۳-گرفتگی تهویه موتور( ورودی و خروجی هوا داخل موتور)

۲۴-نامیزانی تایم موتور(حتی یک دنده تایم،تسمه تایم نامیزان باشد)

۲۵-اتصال بدنه بودن کابل اصلی


بعد از گرم کردن موتور چه معایبی پیش می آید:

۱-سوختن واشر سرسیلندر
۲-ترساندن سوپاپ(سوختن)
۳-چسباندن رینگ و پیستون
۴-سوختن پیستون(سوراخ شدن)
۵-زیاد شدن بخار موتور(آینه کردن داخل سیلندر و...)

ارسال نظر